söndag 13 februari 2011

STOLTHET ATT GE - GJÄDJE ATT FÅ

Redan från start har vi velat att våra trosor skall vara den perfekta gåvan, stolthet att ge och glädje att få.


Att ge underkläder i gåva till sin älskade är en så bra idé.
Att kunna få ett vackert, stilrent paket fyllt med både omtanke och självklart kvalitet, det får du hos AnnaPS.
Enkelt att beställa, enkelt att ge, enkelt att få. Varför inte ge dig själv en gåva?


Då vår webshop lanseras först under mars, så vill vi lämna några tips om alternativ till måndagens hjärtedag.


I en av bloggarna som vi följer läser vi att för den som vågar och vill är en trend att ge en kaktus istället för den traditionella rosorna. Oväntat. Det gillar vi! Läs mer på http://www.enmammasdag.com/weronica/
Sen är jag även svag för Therese Sennerholts coola prints och vykort. http://www.theresesennerholt.se/


Trots att jag personligen inte är förtjust i dessa bemärkelsedagar, utan föredrar uppvaktning och uppskattning vid andra mer oväntade tillfällen. Kanske t.o.m när jag minst förtjänar det, men mest behöver det.


Att en dag på stranden få ett stenhjärta av sin dotter, med orden: -för att jag älskar dig mamma. En sådan gåva värmer. Anna PS gåva vill vi skall ge samma känsla.
Ett stenhjärta från min dotter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar