fredag 11 februari 2011

BIKINI MED FICKA FÖR INSULINPUMP

Vi skall också ta fram bikinibyxa med långa och korta ben för oss med insulinpump. Fantastiskt att ha ett diskret sätt att förvara pumpen på stranden. Själv har jag längtat efter detta.


Här på bilden ser du hur den ungefär kommer att se ut, benen skall göras lite kortare, trycknappen en annan m.m. Bilden blev inte så bra, fickan är mer diskret när man har på sig bikinin än bilden visar. Men vi ville visa iallafall så att du kan få komma med kommentarer.


Här gäller samma sak, var med och påverka designen. Vill du ha helsvart också? Gör gärna inlägg så vi vet.


Fickan går alldeles utmärkt att använda till annat. För dig som inte vill lämna bilnyckeln, VISA kortet eller 100-lappen obevakad på handduken medans man leker med barnen nere vid strandkanten.
Prototyp Bikini med ben och ficka för insulinpump

4 kommentarer:

  1. Snygg o praktisk!

    Jag skulle nog välja helsvart modell. Enklare med färger och tvätt, och håller sig snyggare längre (tror jag).

    Har du funderat på om själva linningen går att använda till ficka?

    mvh // Lotta Köhler

    SvaraRadera
  2. Intressant tanke! Något att fundera på och testa. Tack för din input.

    SvaraRadera
  3. Kanonidé verkligen. Ser behovet eftersom jag är diabetessjusköterska. Helsvart blir snyggt. Önskvärt vore med försäljning av enbart bikinibyxan också om inte bhn är rätt modell/storlek så kan man mixa själv.

    SvaraRadera
  4. Vad glada vi blir att höra att du som diabetessköterska tror på bikinin.
    Vi kommer att sälja varje del separat.
    Allt för att alla skall kunna välja de delar som passar dem. Själv kommer jag att ha både byxa med och utan ficka då jag kommer ta av mig pumpen och ha kvar den i bikinitrosan med ficka och byta till en trosa utan ficka när jag skall bada.
    Tack för din input.

    SvaraRadera