tisdag 1 mars 2011

Bloglovin'

Det är en ny värld för oss, att både blogga och hålla sig uppdaterade bland andra bloggare. Att utforska både nyheter, grafisk formgivning, vad gillar jag för inriktning etc.
Vissa bloggar är mer informativa, vissa mer personliga, roliga och andra otroligt vackra med formspråk och foton. Det är verkligen en djungel med bloggar ...


Jag blev tipsad om ett perfekt verktyg, som håller dig uppdaterad på just dina favoritbloggar och nya inlägg. Smart - så slipper jag leta och gå in per sida, utan nu får jag en samlad översikt och sammanfattning. Du bara klickar på 'Följ Bloggen' och du prenumerar på den. 


Så nu har jag skapat en s.k Topplista med med mina favoriter. En Gott & Blandat-påse kan man nog kalla det. Så jag rekommenderar verkligen Bloglovin.com. Självklart hoppas jag att ni vill prenumerera på våran modesta blogg!


Klicka här:  Anna PS på Bloglovin


PS Min personliga favoritblogg denna vecka är : En mammas dag- Helena.
Jättefina bilder, bra mix av inredning, personlig stil och mode DS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar