onsdag 5 juni 2013

Lina prao hos AnnaPS- vi gör film

Hej jag heter Lina och jag är 10 år.

Idag har jag gjort prao hos AnnaPS. Jag har gjort massor av roliga saker som packat order och fyllt på lager. Jag har också varit skådespelare och filmat en instruktionsfilm för underkläder med ficka för insulinpump. Jag fick ha olika kläder på mig och göra det jag gillar mest som att hoppa studsmatta, hjula och spela fotboll.

Jag tycker AnnaPS kläder är jättesköna och smarta. Tyget är så mjukt och jag tycker så mycket om det. Jag använder AnnaPS trosor varje dag och nu skall jag börja använda de nya linnena. Jag tycker om att ha trosor med långa ben för de skaver de inte när jag sportar.

Nu väntar vi på en lastbil med nya produkter så vi kan packa mer order.Så länge skall vi sätta ljud till filmen.

Här är en bild när jag blir filmad.
Lina gör instruktionsfilm för linne och trosa/kalsong med ficka för insulin pump

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar