måndag 15 augusti 2011

Johanna - en av AnnaPS modeller

Vi går vidare i våra blogginlägg om människorna bakom AnnaPS, nu har turen kommit till ett av våra affischnamn, Johanna Hellbom. Johanna är Roslagsbo och jobbar till vardags som ekonom både i familjeföretaget och på en redovisningsbyrå. Johanna har inte gjort modell jobb tidigare och bor med sina tre barn och sambo. Vi tycker Johanna är en vacker naturlig skönhet och vi är så glada att hon vill vara ett av våra affischnamn. 


Hej Johanna, hoppas allt är väl med dig. Kan jag få ställa några frågor till dig till vår blogg? Vi får otroligt mycket positiv feedback på bilderna, så vi tänkte även presentera våra modeller lite närmare.


- Det har varit en jättekul upplevelse för mig också, och jag är glad för att ni får positiva kommentarer om bilderna.


Hur kom du i kontakt med AnnaPS första gången?
- Vad gäller märket AnnaPS så var det ju i och med att Hanna ringde om frågade om jag vill vara en av modellerna. 


Hur var det att vara fotomodell?
- Att fotomodella var en rolig upplevelse och jag kände mig riktigt ompysslad och jag är glad för att det blev så fina bilder som ni kunde använda. Super att vi hade en bastu eftersom det var dagen innan snön! (Fotnot: Fotograferingen var den 22:a november)


Skulle du kunna tänka dig att vara modell fler gånger för AnnaPS?
- Jag ställer gärna upp igen!

Vad tycker du om trosorna? Är det något du skulle vilja se i vår kollektion?

- Jag gillar trosorna, och jag tycker att det är toppen att ni har en kortare modell nu också. Jag älskar trosorna.....känns inte som man har dem på sig. Och det är en perfekt present. Bikinin tycker jag är otroligt snygg.
Ett linne i samma material skulle vara fint. Jag gillar basfärger som svart och vit till underkläder men jag använder gärna färg också. Gärna röd, cerise, grön, lila..tycker att det är fint med "knalliga" färger.


Kul med nya inslag och linnet är redan på gång under hösten/vintern. 


Avslutningsvis, har du något bra sommartips att dela med dig av?
- Sommartips, mitt allra bästa för en solig dag, är att vara på en varm klippa i Öregrunds Tallpark. Bara sola och bada i det iskalla vattnet. Tag med en bok och lite picknick och var kvar för solnedgången ned i havet. Ganska oslagbart!!


Stort tack Johanna. Vi önskar dig och din familj en skön sommar!






Sköna Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar