fredag 20 maj 2011

Johanna praoar hos AnnaPS

Idag har jag praoat hos AnnaPS!


Mitt namn är Johanna och jag kommer från Strängnäs! Jag är tolv år, och praoar idag hos Anna, chef, grundare och (nästan) enda personen som håller på med företaget!


Alla sjukhus som beställt ett litet kit från AnnaPS:
Vi har precis packat färdigt allt och ska bara packa ner trosorna när de nya kommer innan vi skickar dem!


Det har varit en fantastisk och så spännande dag med Anna, man har verkligen fått en inblick i allt, och som Anna själv sa: Hennes jobb är som en rolig lek!


Alla som läser bloggen, men som inte har köpt trosor: Gör det, du behöver inte ha diabetes, de är ursnygga och säkert supersköna(eftersom jag är rätt så liten passar dem inte mig...). Tyget är perfekt, mjukt och fint och de har en snygg passform. En bra trosa som inte heller kostar så mycket, speciellt inte när de är urlyxiga!


Hejhej!
/Johanna


Prao = Vissa skolor har detta: man är en dag(när man är äldre flera dagar) på ett jobb och får se hur det är där, får hjälpa till med arbetsuppgifter och kanske bestämmer sig för att: 'Det här ska jag jobba med när jag blir stor'

Johanna med säljkittet

1 kommentar:

  1. Wow! Jag är imponerad Johanna! Vilken tur Anna hade som fått ha dig hos sig!

    SvaraRadera