lördag 16 april 2011

Kommentarer från våra kunder

Vi har fått in några kommentarer från våra kunder och vi blir så glada så vi har svårt att inte dela med oss  av dem.


"Idag har jag "dina trosor" på mig, supersköna! och sitter som en smäck! :-)"


"Har sovit i mina nya trosor inatt och det känndes ljuvligt när jag vaknade, man riktigt känner kvaliten och att det är ett funktions material. Känner att trosorna verkligen transporterar bort fukt då övriga kroppen var helt klibbig imorse när jag vaknade. (Dags att byta till sommar täcket tror jag.) Det första jag tänkte på när jag vaknade var att jag skulle vilja ha ett nattlinne i samma material. Herregud, tror det kommer gå hur bra som helst för Anna PS, Vilka utvecklings möjligheter! Det viktigaste är nog att få kvinnor att testa trosorna 1 gång, sen kommer de vilja ha mer i detta material. Då kommer de förstå skillnaden mellan Anna PS och HM"


Kommentarer från några med insulinpump.....




"Vill bara tala om att trosorna var jättesköna, inga benrullare (som brukar vara mitt största problem). Det känns knappt att man har de på sig,
dessutom var det skönt att veta var pumpen höll hus medan man sov. Ska nu gå in på din web-sida och beställa ett par till"


"Hej och tack för den vita trosan!
Invigde den på yogan förra veckan och ikväll har jag haft den på Indoor walking på Friskis & Svettis. Toppen!"

Vårt öppningserbjudande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar