torsdag 12 januari 2012

Bikini med ficka för insulinpump- nu i vår webshop!

Äntligen finns den svartvita bikinin med ficka i vår webshop!


Byxan finns i två modeller: Long Leg Boxi (bikini med långa ben) och Boxer Boxi (bikini med korta ben). Båda modellerna har en bred nedvikbar linning. 


Toppen är en s.k Halterneck som du knyter i nacken och på ryggen. 


Du kan köpa varje del separat och kombinera precis hur du vill.  Finns i storlek S-XL.
Denna färgkombination heter: Black and White. 
Under februari kommer även AnnaPS bikini även i helsvart, Deep Black. 


Materialet är klorbeständigt så du kan bada även i bassänger. 


Fickan är perfekt att förvara din insulinpump på stranden. Den har även ett knapphål på insidan, så att du kan trä i genom slangen och skydda insulinet från solen. 


Ett tips från en av våra kunder: ' Jag köpte en vanlig AnnaPS bikini trosa och en bikinitrosa med ficka- Boxi. När jag går och badar så tar jag av mig byxan med ficka och låter pumpen ligga kvar. Ett bra skydd för pumpen, för sol, sand etc. Så badar jag med mina bikinibyxor utan ficka och byter om igen efter badet!' 


Bikinin finns i en begränsad upplaga i vår webshop: välkommen till vår webshop!


Johanna i boxermodellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar