torsdag 10 november 2011

Susanna - en av AnnaPS modeller

Vi fortsätter vår serie med att presentera människorna bakom AnnaPS och nu har turen kommit till en av våra vackra modeller, Susanna Segerholm.
Susanna, som även kallas Sanna, arbetar inom Östhammars kommun och vi känner Sanna sedan många år. Sanna är 39 år och är mamma till härliga två pojkar.

Hej Sanna, vad roligt att få presentera dig. Vi vet att du är en kreativ person som gör fantasiskt vackra smycken under namnet Susanna Segerholm. (Red note: Se några av de fantastiskt vackra smyckena på bilderna sist i detta blogginlägg. Vi rekommenderar också ett besök till Sannas egen webshop på www.susannasegerholm.etsy.com)
Du har varit med och stöttat AnnaPS på flera sätt, bl.a. som smakråd. Vad tycker du om trosorna som finns nu, blev de som du såg framför dig i skisstadiet?

Modellen på trosorna blev precis som jag föreställde mig dem på skisstadiet. Sen blev färgerna något annorlunda. Du var ju inne på olika mjuka färgkombinationer ett tag som jag tyckte mycket om. Men det som är en oväntad upplevelse när jag nu provat trosorna är känslan i materialet. Den hade jag inte kunnat föreställa mig. Det blev väldigt lyckat.

Använder du AnnaPS trosor ?
Ja det gör jag. Har lyckan att äga tre par.

Vilken produkt skulle du vilja se hos AnnaPS?
Egentligen tror jag inte att jag vill se någon särskilt annorlunda modell. Nu när trosan med korta ben finns känns själva modellen så väldigt mycket Anna PS. Men det vore kul med fler designlinjer som experimenterar med färger eller mönster. Det skulle vara kul att se vad som händer om det bekväma och behagliga med trosorna kombineras med lekfullhet och elegans.
Bilderna på dig blev fantastiskt vackra, har du gjort modelljobb förut?
Nej, det var en ny erfarenhet. Väldigt kul och så tacksamt att vara omgiven av proffsiga människor som skötte allting. Det blev så snyggt!

Vad kan du berätta om dagen vi tog fotografierna?
Det var otroligt kallt. Fick en helt ny respekt för de som har modellandet som yrke. Förstår nu att många bilder som är lättklädda säkert är tagna under kalla förhållanden för att de ska tajma med när kollektionen ska släppas. Det var väldigt avslappnat och de andra modelltjejerna var väldigt trevliga.
Tack Sanna, om vi på AnnaPS har tur så kommer ni att få se Sanna på fler bilder med AnnaPS även i fortsättningen.
AnnaPS vackra modell Sanna

Silverarmband av Susanna Segerholm

Design och av: Susanna Segerholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar